FANDOM

Карл Винстон Ламбли ( енгл. Carl Winston Lumbly) је амерички глумац рођен 14. авгутса 1951. у Минесоти, САД.

Приватни живот Уреди

Карл Ламбли рођен је у Минеаполису, у држави Минесота, 1951. године. Његови родитељи су имигранти са Јамајке. Средњу школу је завршио у родном граду, а дипломирао је на приватном Макалистер колеџу у оближњем Сент Полу. Био је ожењен са глумицом Вонетом МекГи све до њене смрти 2010. и са њом има једног сина, Брендона.

Каријера Уреди

Професионалну каријеру је започео као новинар у Минесоти. Док је радио на причи о аматерском позоришту, добио је посао глумца и са тада непознатим Дени Гловером остао са позоришном групом скоро две године. Његова прва велика улога била је у детективској серији Когни и Лејси . Крајем осамдесетих покупио је бројне позитивне критике за улогу у филму Завера: Суђење Чикашкој осмици, који се емитовао на каналу HBO. У периоду од 1989-90. глумио је Ерла Вилијамса, професора који је лажно оптужен за силовање и убиство своје ученице, у популарној серији L.A. Law. Од 2001. до 2006. глуми Маркуса Диксона у серији Алиас. Позајмио је глас Маршану Менхантеру у анимираним серијама Лига Правде и Лига Правде: Неограничено , што му је деценију касније донело улогу у серији Супердевојка.