FANDOM

Дејвид Андерс Холт ( енгл. David Anders Holt ) је амерички телевизијски и филмски глумац, рођен 11. марта 1981. године у Грантс Пасу, у америчкој савезној држави Орегон.

Рани живот Уреди

Дејвид Андерс Холт рођен је 11. марта 1981. годне у америчкој савезној држави Орегон као најмлађи син Др Тонија и Џери Холт. Кренуо је да се бави глумом у младости и већ са петнаест година добио је улогу апостола Филипа у регионалној продукцији Исус Суперзведа.

Каријера Уреди

Пошто се преселио у Лос Анђелес узео је сценско име Дејвид Андерс јер је већ постојао један глумац са именом Дејвид Холт. Једна од првих улога била му је у серији Тако мало времена у којој су главну улогу тумачиле близнакиње Олсен. У 2001. добио је своју прву велику улогу у серији Алиас где је глумио негативца Џулијана Сарка. За време снимања Алиаса повремено се појављивао у другим култним серијама попут Чари, CSI и Увод у анатомију. После Алиаса добио је једну од главних споредних улога у серији Хероји , а још неке од његових популарнијих серија су Стрела, Некада давно, Ја Зомби и Вампирски дневници.